2010/04/30

Zebco TV

Žūklės reikmenų gamintojas „Zebco Sports Europe“ šią savaitę atvėrė naują internetinį videoportalą, kurio pagalba ruošiasi dar aktyviau reklamuoti jam priklausančius prekybinius ženklus („Browning“, „Quantum“, „Rhino“, „Zebco“, „Fin-Nor“ ir „Van Staal“).
Kompanijos valdytojo nuomone, produktų pristatymai, ir žūklės būdai ateityje bus labai priklausomi nuo video. „Zebco Sports Europe“ produktų bandytojai ir remiamų komandų nariai dabar galės talpinti savo video su laimikiais ir žūklės naujienomis į vieną vietą. Visi filmai išskirstyti į skirsnius pagal prekinius ženklus.
Prekybos vadovas iš „Zebco“ Frenk Peterson sako: „ –Būtų labai gaila jeigu męs nebūtume sukūrę bazės, kurioje būtų visiems pasiekiami, kvapą gniaužiantys ir informatyvūs žvejybiniai video klipai“

http://www.zebco.tv/

0 komentarai (-ų):