2013/09/09

Sėkmės raktelis – CC MOORE

Jei kas būtų pasakęs, kad dar šiemet trumpam tapsiu karpininku ir dalyvausiu 24 valandų karpių žūklės varžybose, būčiau tik šyptelėjęs. Išties nesu karpininkas – esu spiningautojas, šiemet tapau „feederistu“, negaliu gyventi be poledinės žūklės. Tačiau karpiai – tikrai ne dažnai gaudoma žuvis. Tokioje žūklėje esu pakankamai „žalias“.
Būtent 24 valandų karpių gaudymo maratoną artėjant rudeniui suorganizavo Kibkit.lt. Pakalbinau kolegą iš klubo ir pasiūlymą sudalyvauti priėmėme bene iš kart – bus kaip bus, bent pažiūrėsime ko esame verti ir pabandysime prisivilioti vieną kitą žuvį.
Iki varžybų dar likus mėnesiui, pradėjome rinkti informaciją, skolintis ir pirkti reikiamą įrangą. Vieni iš šių varžybų rėmėjų UAB „Fanatikai“ netgi sutiko paremti mūsų komandą CC MOORE karpių gaudymui skirta produkcija. Dėkui jiems už pasitikėjimą.
Varžybų rytas prie dideleszuvys.lt komercinio tvenkinio – ištraukiame vieną iš prastesnių sektorių. Niūriais veidais tempiamės žvejybinę mantą į žūklavietę ir aptarinėjame būsimą taktiką. Jaukų ir įrangos pasiruošimas užtrunka kiek ilgiau nei planavome, tačiau jaukinti pradedame laiku. Priešingame krante pamatome pirmą traukiamą karpį. Dešinėje ir kairėje kaimynai jau traukia pirmuosius karšius – jie šiose varžybose taip pat buvo įskaitiniai. Pas mus kol kas tyla.
Praeina beveik valanda ir laimikių skrynia pradeda atsiverti. Karpis, karosas, kilograminis karšis ir vėl karosas. Traukiame vieną žuvį po kitos, ir taip beveik visą varžybų laiką. Vakare praktiškai tampa aišku, jog tokiu tempu gaudant mūsų niekas nepavys. Puikiai suveikė slaptasis CC MOORE receptas. Prisiviliojome žuvį ir beliko tik ją išlaikyti.
 Tą padarėme – artimiausius konkurentus aplenkėme daugiau nei dvigubai. Pasipuošiame nugalėtojų medaliais, esame apdovanojami didžiausiomis taurėmis ir rėmėjų UAB „Rerija“ ir UAB „Fanatikai“ prizais. Tai iš ties šaunios varžybos. Bičiuliai iš Kibkit.lt pasistengė, kad nė vienas dalyvis nebūtų nuskriaustas.
Tiek pačių varžybų metu, tiek po jų, kitų komandų buvome kamantinėjami išduoti tą „sėkmės receptą“. Varžybų metu jo neskubėjome atskleisti, tačiau dabar dėlioju savo mintis popieriuje. Kaip? Ant ko? Ir daugelį kitų klausimų atsakysiu artimiausiu metu, kiek plačiau aprašydamas naudotą gaudymo taktiką, jaukus, masalus ir visus kitus mūsų „virtuvės“ niuansus.
Pradžiai tiek. Dar kartą noriu padėkoti varžybų organizatoriams, rėmėjams ir visiems dalyviams už galimybę taip puikiai praleisti savaitgalį. Dėkoju nuostabią žuvienę išvirusioms ponioms bei tvenkinio šeimininkui Kęstui ir komandos draugui Artūrui už kantrybę.

1 komentarai (-ų):

AudriusM rašė...

Sveikinimai.
Rezultatas tikrai įspūdingas ir tikriausiai ne vien pirma vieta varžybose yra malonu, bet ir pati žūklė buvo labai smagi.
Kagi, mums iš antro tvenkinio sektoriaus, teliko tik varvinti seilę. Neesam karpininkai tad mums nieko nuostabaus, kad visiškai nekibo niekas, bet mūsų sektoriuje- pakrantėje buvo ir patyrusių karpininkų, tačiau net jiems nepasisekė sudaryti nors mažiausią konkurianciją, Jūsų komandai.
Sveikinimai su pergale ir su puikia žūkle.