2013/11/03

Su "Naujokais"

Kas gali būti geriau už pažintį prie vandens? Nebent tik pažintis prie vandens ir gaudant dideles žuvis. Tokioje aplinkoje ir sutikome būsimus mūsų klubo narius. Nors klube naujokai, dar net oficialiai neįtraukti į narių sąrašą, tačiau žūklėje toli gražu ne. Tikri dugninės gerbėjai, lipę ant nugalėtojų pakylos jau ne vieną kartą, dabar dar ir geri bičiuliai – kitų metų Ant-Bangos „feederio“ komandos partneriai.
     Taigi susirinkome prie tvenkinio, kur visada kimba. Pasidalinome praėjusio čempionato įspūdžiais, apkalbėjome įvairias sportinio žūklės pasaulio paskalas ir griebėmės meškerių – vaizduotę, kaip visada kaitino šio tvenkinio žuvys.
     Ilgai laukti kibimų nereikėjo ir pirmos žuvys pasirodė krante – pagrinde kibo kilograminiai karšiai ir nedidelės kuojytės. Su nedidelėmis pertraukomis, vis susibėgdami pabendrauti traukėme plačiašonius. Kitame krante televizijos laidos „Apie žūklę“ vedėjas gaudė lydekas „Dead baitu“. Kiek matėme kelias viršijančias 5 kilogramų ribą ištraukė – tačiau tai ne laidos anonsas ir grįžkime prie karšių.

Lyginant su vasara kibimas tikrai nebuvo labai aktyvus. Tikėjomės suvilioti ir vieną kitą karosą, tačiau jų kibimų taip ir nesulaukėme. Tiesa iš kažkur tinklelyje atsirado du kilogramus perkopęs veidrodinis karpiokas – tad ir jam teko garbė papozuoti prieš objektyvą.
Vėsi rudens diena greitai baigiasi – kraunamės mantą ir atsisveikiname, ne visam – iki kito susitikimo. O jų dar bus – jei ne žieminės dugninės varžybose ar betykant vėgėlės, tai ant pirmojo ledo.

1 komentarai (-ų):

Arunas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.