2011/02/08

Pasaulio Čempionatas Charkove (4)

2011 02 05 21:40
Taigi, kaip ir manėme oficialios žinios tos pačios – mes pirmame ture likome penkti, tik Artūras pasirodo ne 8 o 9. Guodžia tik tai, kad apgaudėme rusus. Treneriai susirinkime bara, gal ir mes buvome kalti, gal ne tik. Rytoj bus pakeitimas – vietoje Skvirbos gaudys Martynas Lukonas. Jo nuotaika labia pakili, žmogus viską matęs stebėtojo akimis gali daryti mažiau mūsų darytų klaidų, taip pat pasikeitus gaudymo stiliui, pasikeis ir rezultatas o koks jis bus pamatysime rytoj. Svarbiausia nusiteikimas. Prieš kelias minutes baigiau rištis meškerėles, pakeičiau visas netikusias avižas į tinkamas – bent jau tuo viliuosi. Baigęs rašyti krisiu į lovą ir stengsiuosi nebesapnuoti gyvačių, tikėkimės rytojus išauš giedresnis – bent jau man, nežiūrint į ištisai pliaupiantį lietų, viduržiemis o taip neatrodo. Labanakt. Shut down.

2011 02 06 07:40
Rytas,  giedru dangumi plaukia pavieniai debesys.  Nebelyja, tačiau vėjas labai stiprus. Išėjus į lauką net gniaužia kvapą. Pusryčiai, matilių dalinimasis ir mes jau važiuojam link sektorių. Visų nuotaikos geros, tik rusai sedi be entuziazmo.

2011 02 06 15:30
Išlipam iš autobuso ir vėjo stiprumas verčia iš kojų. Dedames “kates” ir slepiames po kapišonais – tokiam vėjyje paskutinį kartą gaudžiau tik vaikystėje. Vėl pasiskirstome link sektorių teisėjų. Pašarų tikrinimai, pasipilame aplink perimetrą. Atsistoju ant kraštinės linijos šalia lenko, ukrainiečio ir baltarusio. Už gerų šešių metrų stovi Artūras, jis mane šiandien stengsis pakoreguoti. Dar neįėjus į sektorių girdžiu Artūro riksmą -  kibiras!!!. Prie sekančio sektoriaus pamatau  milžinišku greičiu vėjo nešamą Lukono kibirą, Martynas tekinas bėga iš paskos, bando sugriebt – griūna, aplink pasipila vandens ir šlapio sniego purslai, keliasi ir vejasi vėl. Iš paskos bėga teisėjas su padėjėjais ir renka išbyrėjusias meškerytes ir kitus rakandus. Kibiras buvo sučiuptas už gero 100 metrų. Žiūrėdamas šį cirką bandžiau suvaldyti juoką ir pagalvojau kaip turi jaustis Lukonas.
Užsiėmėme vietas sektoriuje, mane jau bando apstatyti lenkas ir ukrainietis. Startas – viskas kaip visada tik dar intensyviau: grežiame, šeriame, braunamės į sektoriaus vidurį ir gryžtam atgal. Dar nespėju patikrinti visų ekečių, o jau Artūro esu siunčiamas atkirtinėti ukrainiečio ištraukusio keturis ešeriukus iš eilės, lenkas čia taip pat – netenka vienos eketės. Tačiau nieko įpatingo nerandu. Visas tris valandas atidirbu klūpodamas lediniame vandenyje, jaučiu, kad šlapias iki krūtinės. Plonas ledukas ir po juo daug vandens – sunku begioti, kojos slysta, kelis kartus prabėgu prieš pat baltarusio nosį aptaškydamas jį. Pagrindinė kova vyko tarp ukrainiečio ir lenko, prie jų prisidėdavau ir aš,  latvis ir baltarusis. Gerai, kad šalia sektoriaus trinasi Artūras – greitai mane nukreipia didesnio kibimo zonos link. Likus penkioms minutėms iki finišo užsidirbu geltoną kortelę dėl paliktos vėlevėlės. Apmaudu, tačiau paskutinėje ekėtėje randu tris ešeriukus.
Finišas. Stovim, laukiam teisėjo paimsiančio žuvį. Jaučiu, kad papulsiu į penketuką, ruso krepšelis dvigubai mažesnis, nors sugrežiojo visą sektorių. Pagrindinis skirtumas tarp tų kas sugaudė daugiau – šėrimas išskirtinai tik dideliais trūkliais. Manau, mūsų treneriai apie tai net nepagalvojo. Visose lenko, ukrainiečio eketėse aptikdavau tik didelius trūklius, o mes naudojome maišytus. Ešeriukai šiame telkinyje išskirtinai rinkosi tik stambius trūklius. Visa sugauta žuvis buvo stambi su riebaliniu sluoksniu.
Grįžtant dalinamės įspūdžiais – aš sugaudžiau vidutiniškai, bet tikrai apgaudžiau rusijos rinktinės sportininką, Lukonas į krantą pėdina kiek nuliūdęs, iš ryto rasta pusės grivnos moneta laimės neatnešė – viską sugaudė tik svetimose eketėse. Gediminas sakosi sugaudęs, bet ne per daugiausiai. O Izidoriui ir Sauliui sekėsi gerai, abu sugebėjo rasti net po 7 ar 12 žuvų iš vienos eketės. Taip pat jie sugavo ir po keleta tikrai gražių kuojų.
Gryžę laukiam rezultatų. Aprangos permirkę. Džiaugiuosi pasiėmęs savo Baleno kombinezoną. Su trenerių išduotomis kelnėmis galėtų gaudyti tik mano 7 metų dukra, nors ir dydis XL, tačiau jaučiausi kaip su pašiltintais šortais. Viską džiauname, iš batų išpilu vandenį. Ggavau patį šlapiausią sektorių, net Artūras ir tas, lakstydamas tik aplink sektorių, sugebėjo sušalti ir permirkti.
Pietų nėra – laukiame rezultatų ir uždarymo banketo. Rezultatas nedžiugina, tačiau sugebėjome pakilti į 4 vietą aplenkdami Baltarusijos rinktinę, o Rusiją palikdami 6 vietoje. Gediminas Cironka – geriausiai pasirodęs mūsų rinktinės sportininkas sugebėjo užimti net 6 garbingą vietą tik  su 4 baudos taškais. Kitomis sąlygomis to būtų pakakę iškovoti auksą.  Visa komanda tikrai tuo džiaugėsi – prisitaikymas prie sąlygų tikrai neeilinis, tai kelia pagarbą.
Gal ir pasikartosiu – tačiau pagrindinė mūsų nesėkmės priežastis – tik viena oficiali 3 valandų treniruotė. Atliktas iš dalies nelogiškas keitimas. Vyr. trenerio skirtas koregavimas tik vienam sportininkui, kiti nebuvo koreguojami arba nežinojo realios situacijos. To per maža – norint pakelti Lietuvos rinktinę į stipriausiųjų trejetą reikia treniruotis. Tai darė visos be išimties rinktinės. Tik ne mes.....

2011 02 06 21:00
Banketinėje salėje visi išsipustę, laukia stipriausiųjų apdovanojimų. Satalas negausiai padengtas šaltais užkandžiais ir alkoholiniais Nemiroff gėrimais. Visi filmuoja, fotografuoja, klausomės tautinių nugalėtojų himnų. Bendraujam daugiau su latviais ir rusijos sportininkais. Pastariesiems nepasisekė, neatsižvelgiant į tikrai  gerą pasiruošimo lygį, manome, taip pat dėl  trenerių kaltės.
Po banketo esami paprašyti gražinti išduotus treningus, marškinėlius,  striukes, šiltas kelnes – to dar nebuvo. Gryžtame iš pasaulio čempiuonato ir neturime jokio prisiminimui palikto daigto. Koks rėmėjas ar organizatorius rinktinei „išnomuoja“ uniformas tik oficialiems pasirodymams... Visi tuo stebimės, nors vykstant į varžybas aprangą buvo prižadėta palikti. Tikimės gauti bent po kokią dovaną kurias įteikė čempionato organizatoriai kiekvienai rinktinei.
Palikę banketą pačiame įkarštyje, skubame dėliotis daigtus – šlapi po varžybų rūbai net nepradėjo džiūti, lagaminai  pasunkėja. Laukia ilga kelionė iki traukinių stoties ir dar ilgesnės 24 valandos iki lietuvos.

2011 02 07 02:00
Traukinyje šiaip ne taip išvengiame vieno dalyvio atskyrimo į kitą vagoną ir visi 4 ant bangos klubo nariai susirenka į vieną kupe – ramu, galėsime daug ką apmąstyti. Išgeriame po skardinę alaus ir užmiegame.

2011 02 07 15:00
 Išsimiegojome puikiai. Nors Saulius ir knarkė – bet pavargę buvome tiek, kad tai mums netrukdė. Vienas sustojimas keičia kitą, ukrainiečių muitininkus keičia baltarusiai ir t.t. Na o aš rašau – stengiuosi atgaminti nors kokius įvykius. Ką tik sužinojome, kad organizatorių  įteiktos dovanos mūsų komandos taip pat nepasieks. Skaudu – iš šių varžybų neparsivešiu nieko – išskyrus karčią patirtį. Gal tai ir į naudą. Pastarieji  įvykiai atvėrė akis. Laukiu nesulaukiu, kada grįšiu namo, apkabinsiu žmoną, vaikus – jų pasiilgau labiausiai.

1 dienos rezultatai.
2 dienos rezultatai.
Bendri rezultatai.

3 komentarai (-ų):

Unknown rašė...

Na, ka gi, Martynai, pasaulio cempionatas baigtas. Mano galva, lietuviai isspaude beveik maksimuma, ka galejo siomis salygomis. Prie tokio pasiruosimo tapti prizininkais buvo nerealu. Norint tapti geriausiais tarp geriausiu, reikia ideti zymiai daugiau darbo, surinkti kuo smulkesne informacija apie vandens telkini. Tik taip pasikaustes gali kautis su visais stipriausiais ir juos nugaleti. Tad, Martynai, apibendinant norisi pastebeti, kad ne viskas tvarkoje LSZL. Na, bet tai jusu virtuve, jus geriau zinot, ko reikia prideti, ka reikia pakeisti , kad sriuba iseitu kuo skanesne. Sekmes. Rimas.
PS.Ka veike JJ Charkove?

Marcius rašė...

Padėjo mums ir dirbo sau :)

Kestytis rašė...

Šaunus įspūdžių aprašymas. Smagu buvo paskaitinėti.